ROZHOVOR: Jak vznikla značka ASCOPA
Rozhovor s brand stratégem Filipem Matějkou a designérem Lukášem Honzákem o tom, co předcházelo rebrandingu PR Klubu, proč značka není logo a jak se tvoří identita, která má smysl i výraz.
Rozhovor s brand stratégem Filipem Matějkou a designérem Lukášem Honzákem o tom, co předcházelo rebrandingu PR Klubu, proč značka není logo a jak se tvoří identita, která má smysl i výraz.
Dvanáct dní, desítky porotců a stovky projektů. Zlatý středník letos našel pro své hodnocení zázemí v prostorách FLEKSI – moderních eventových a kancelářských prostorech, kde se spojuje špičková technika, pohodlí a inspirativní atmosféra.
Vítáme nové členy z řad institucí a profesionálů v oblasti komunikace a public affairs, kteří se stali naší součástí.
Vítáme nové členy z řad institucí a profesionálů v oblasti komunikace a public affairs, kteří se stali naší součástí.
Umělá inteligence se stává nepostradatelným nástrojem v PR. Její využití prudce vzrostlo a mezi českým a americkým trhem nejsou významné rozdíly, pokud jde o lidský dohled, etiku a profesní rozdělení v otázce transparentnosti, přestože regulační prostředí se liší.
Před několika dny se konal ‚‚zkušební‘‘ event s vámi, interkáři. A potvrdilo se, že o setkávání opravdu stojíte! Jak často a v jaké podobě se budeme potkávat, záleží ale i na vás. Pojďme si ale nejdříve zrekapitulovat, co jsme si během akce stihli říct a sdílet.
Dosavadní členky Výkonného výboru Patricie Šedivá, Jana Pečenková a Kateřina Pavlíková rezignovaly k 12. 12. 2024 na své mandáty. Chod asociace je zajištěn, dočasně ji vedou Pavel Vlček, Jitka Němečková a Petra Adámková, exekutivu řídí Michaela Pišiová.